lill-jul!

Mamma och pappa kom hem i fredags!!! Det var helt sjukt, jag blev superglad när jag såg dom, skuttade runt som om jag hade fått nycklen till117014-1 tokiga tures godisförråd typ, folk måste ha undrat! =) Så i fredags lekte jag och min bror kelgrisar hela kvällen (mammsen och pappsen somnade strax efter julkalendern, men i alla fall haha). På lördagen åkte mamma och jag på turne i stan. Lämnade in mobilen, som är trasig ännu en gång, kanske köpte nån julklapp och lite sånt. Sen skjutsade hon mig till sjukan, där jag hälsade på Elise lite. Det kändes som att hon var på väg att bli lite bättre, hoppas det, för hon förtjänar verkligen att bli pigg snabbt. Efter det kom min Max! Vi har drygt sju månader nu, jag känner mej himla lyckligt lottad, han är bäst i hela världen. Idag har vi åkt ut till farmor och farfar och firat lite jul. Mysigt pysigt och gott. SNART ÄR DET JUL! gud så kul. på tal om gud så ska jag och elin sjunga i kyrkan på julafton! det ska bli spännande, och förhoppningsvis mysigt!  tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback