litauen och rugbyn och en himla massa plugg

jahaja, nu har man kommit hem från litauen (för en vecka sen typ!). det var helt sjukt mysigt, jag och ida bodde hos världens mysigaste värdfamilj! sonen i familjen var helt sjukt snäll, och dom gav oss så mycket choklad vi ville ha! haha, tro mej, vi bara älskade dom! fn-rollspel var det också, det var väl lite sisådär halvkul, det rullade på liksom. vi var med i litauiensk TV! dom dubbade mitt tal till litauiska, så himla fräckt! nej det var helt enkelt en höjdare!

helgen efter det åkte jag och maxen till stugan och firade ett halvår. det var toppen! vi var rätt trötta, han var med i litauen också och där sov man inte sådär överdrivet mycket, så vi sov rätt mycket (vi hade köpt massa fin mat som vi skulle äta på kvällen, men vi somnade så det fick bli lunch dagen efter istället haha!). den där maxen är den bästa jag vet!

sen kom man hem rätt in i rugby-veckan, åhej åhå! men det gick fint tycker jag allt, det tog en hel del tid att ordna allt, men det var det värt, det blev jättebra! grattis staggs killar, ni äger! tjejerna var grymma också, men kagg kammade hem segern trots allt..

så nu är vinterns två stora orosmoment över, utan några som helst större katastrofer! nu när man inte har saker upp till öronen som måste fixas så vet jag knappt var jag ska ta vägen. fast det är himla skönt, och det är ju inte så att man har brist på saker att göra, nu kan man äntligen ta tag i det som man innan har fått prioritera lägre (hej hopp skolarbete!!).

och snart är det jul! det är så sjukt mysigt!

mamma och pappa är i thailand.. måste säga att det är lite tugnt alltså. speciellt med tanke på att det sms-bombar oss med hur underbart de har det, thaimassage, god mat, sol och bad liksom.. det är banne mej inte rättvist! jag saknar dom lite faktiskt..

nehe, nu ska det sovas! man måste ju orka upp till julkalendern imorn, den är så sjukt söt!

natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha emma fick ni grisöron till mat? annars blir jag besviken!!

2006-12-14 @ 16:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback