sicko!

hej hopp. eller inte så mycket hopp idag, idag är det mer bara hej. usch det suger att vara sjuk, man blir så trött och slapp och dassig.. hela dagen idag: veckorevyn, filmen wimbledon samt min säng. and that´s it! punkt liksom. huhu, jag pallar inte en sjukisdag till, håller tummarna för imorn! fick ett mail av pappa nyss, han skrev hur man sa ekleseastitdepartementet på thai-språket.. hahaaaa jag saknar min M&P!

ida har gratis sms, så vill ni ha nån som skickar glada och trevliga sms så är det henne ni ska ställa in er hos, hihi! "vad heter fårens barn? BÄÄbisar", haha, det lite gjorde min dag! (ingen större bedrift just idag, men det låter coolt).

godnatt och hej då och tack för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback