Ännu en helg

Och tiden rullar på, snabbt som tusan. Helgen har vart helt toppen, som helger brukar vara. Det är liksom lite deras grej. I fredags kollade jag och Elise på "Troja" och käkade ost&kex, vilket var super. Synd bara att filmen var så tragisk, vi var lite besvikna. Fast det fanns ju saker i filmen som inte gjorde oss besvikna, om vi säger så hihi! Dan efter blev det stan med Maxen. Ah, jag skulle kolla balklänning egentligen, men det var stängt. Det blir bal i Linköping nu i november, det ska bli spännande! Jag i högklackat liksom, hihi vilken syn. Nu idag har det varit sjukt varmt ute! Hallå, har vädernissarna missat något eller, det är ju för böveln den första oktober idag! Iallafall så satt jag och Mattias ute och spelade gitarr från typ två till halv fem, i shorts och t-shirt, utan att frysa! Det är märkligt. Hihi det satt massa kärlekspar i närheten, och vi spelade värsta fin-låtarna! Snacka om att vi stod för stämningsmusiken. Efter det kollade jag och Maxen på Pelle svanslös, julkalendern ni vet. Vi såg ett avsnitt som hette "Luciaspök", alltså Lucia-spök. Men så smart var inte jag, jag frågade vem som var Lucias pök. Haha, jo jag fick höra det ett tag. Nähä nähä nu ska jag bädda min säng och borsta tänderna. tjatjatjaKERSTIN! hahahah (internskämt)

Kommentarer
Postat av: lina

bal i linköping???

2006-10-05 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback