en ledig dag

hej och hå! idag är det studiedag, så himla skönt! fast det regnar, jag har en oskriven rapport som tynger och ett igendammat rum, så man ska väl inte vara alltför positiv antar jag.

igår provade jag en balklänning! den var superfin, åh herregud vad man kände sig fin i den. sen på kvällen tjockade jag, hanna, cia och sara. det var supertrevligt, och framför allt gott haha. glad att jag provade klänningen före allt tjockande! vi såg en lärrig film också, Hustle eller vad den hette. fast jag somnade (förvånad?), så jag slapp allt blod. jag är ganska nöjd.

idag är jag lite skabbig. kom nyss hem, tänkte åka på marknad på öland men vädret sa nej. så nu får jag väl passa på och vara lite duktig. ikväll kommer kusinerna, wihoo! fast lillplutten har brutit armen, så vi får se hur mycket lek och bus han orkar med, stackaren.

TIPS! ska ni ut på excursion med naturkunskapen så ta med er MAT (godis funkar också)! det är rena rama träningslägret, dom svälter en! 

och om nån undrar så saknar jag min karl. hur ska jag klara flera månader? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback