fortfarande

hej! denna veckan har varit väldigt rolig, många kul citat har kläckts (tur att vi har dej chrille!) och mycket roligt har hänt, lite stressigt, men nice. nej nu orkar jag inte vara alltför personlig på den här grejen, men FY FAN vad jag saknar! skitjobbigt att höra rösten idag på telefonen, nyss, nu saknar jag bara ännu värre. bläbläblä. stockholm imorn ser jag fram emot, höhö skulle kanske ta tag i det och börja packa snart. vår lärarkandidat ser ut som min, ialalfall bakifrån. därför tycker jag om vår lärarkandidat! speciellt den här veckan hihi. åh gud vad flumm det här blir, ingen lär fatta nåt. synd (ironi). usch det händer för mycket just nu, jag vill bara ha lite lugn och ro med min. min bästa.

elin och rex idag: tillsammans är vi ungefär lika starka som du, emma! HAHA FETT SANT!

nyklippt är man också! hihi ölänningarna tyckte att hårtrollet lät kul, där klipper jag mej vettni!

nähä, godnatt, nu ska det packas och tas tag i liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback