och ett bananskal

helloou! fasikens vad jag känner mej kär idag! hade det inte varit för rapporten och allt annat skolarbete som hängde som en tjockisdimma överallt så hade jag nog skuttat runt som en glad treåring hela dan idag! hihi det var rätt roligt på tennisen, dom tvingade oss att möta min lillebrorsa och hans vänner (dom spelar samtidigt på banan bredvid). Efteråt mobbade min lillebrorsas kompis mig för att jag missade två servar till honom, varpå jag förklarade att jag bara gjorde det för att han var så snygg, och att det distraherasde mig. Då fnissade han lite, och tänkte till. Sen sa han nöjt att det enligt min lilla teori inte var så konstigt att han fick in massa servess mot oss! hahaha, vilken jävla diss! jaja. jag har ont i axlarna, har vart öm där hela dan. pappa trodde att det var för att jag har suttit för mycket framför datorn. supersmart av mig att sätta mej här idag igen! fast jag skyller på äckel-rapporten. hihi, för att få bättre än G måste man skriva den på datorn. vilken jävla nisse skulle sätta sig och skriva en rapport för hand? då ska man vara rätt iskall. nähä, nu ska jag nog kila vidare. pappa kom hem från lettland igår, nån jobbgrej, så nu har vi skafferiet fullt med taxfreechoklad, wihoo (lägg märke till fyndighetent!)! puss och kram och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback