report

hej och hå!

årgång 87 sprider sig för vinden, nästa vecka är det min kusins tur att kila till ett fjärran land, närmare bestämt norge. där ska hon leva loppan ända fram till julafton, minst. hejdåade henne imorse, det var rätt tugnt faktiskt. i hennes sällskap känner jag mej så himla klyftig, kommer sakna det en hel del faktiskt hihi.

idag var jag citronsur på en lärare. sur på riktigt alltså, BLÄÄ. och folk säger att hon är snäll egentligen, men det tror dom bara. hon lurar dom, med hennes bruna rådjursögon. men hon är inget annat än en sur och ond och bitter och butter gnu rakt igenom. bröl.
 
idag har jag varit fruktansvärt genomvuxen. först var jag på möte. sen pratade jag om en utlandsresa med min karl, fast han kanske inte fick ledigt från sitt jobb för hans chef. haha seriöst, jag kände mej fasikens som en medelålders tant där vi satt på bibblans cafe! fast inte så länge, snart böts samtalsämnet ut mot ett något mindre moget hihi! jag utelämnar detaljerna med omtanke för de närvarande.

jonas har lovat att spela på min 18-års fest nu! tjiho, han skulle ställa upp gratis om han fick hänga på festen efteråt, liksom lätt! jag är rätt nöjd måste jag säga. den 18 juni, då jävlar ska det smälla!

"En datamus, flera datamöss?"
"En fotnot, flera fotnötter. Eller flera fötternötter?"
Man har inte roligare än man gör sig, haha.

Nähä, the report is calling (den kan ju gå och stoppa upp sej själv nånstanns). Tchatchatcharå! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback