tomt

hallåeller, som de säger där borta i götet.

idag har varit en i grund och botten ganska bra dag, men den har liksom genomsyrats lite av vetskapen (kan man säga så?) att jag inte kommer att få träffa han jag bryr mej mest om av alla på över en vecka. det har liksom luktat surt och gult hela dagen, och allt har haft en lite beskare touch än vanligt. fast inte pajen jag käkade på kulzens med tennisida idag, den var inte det minsta sur eller besk, mm.

det är BECKSVART ute! världens mesta höstväder, det är så himla mysigt! snart kommer snön! :D

lasse lasse winnerbäck är en bra snubbe. och lakritsbitarna i en gottochblandatpåse är dom godaste! (debatterades hårt i fredagskväll, moha nu kan man ju säga att jag fick sista ordet!)

bye bye äppelpay (med blåbär, peccanöt och sirap, på kulzens, köp den, den var banne mej det godaste jag ätit på länge! vilket säger en del, för jag äter rätt mycket hihi..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback