en igelkott

chrille gjorde min dag idag, när han berättade om hur jag gjorde andras dagar. det var superkul att höra om hans fantasier (misstolkas inte, dom var väldigt mycket inte sexuella). massa kul sa han, om balklänningar, och folk som började skratta och le, om svartvitt som blev färg, och folk som fick fina kläder och försvinnande finnar när lyckliga lilla jag gick förbi. haha, det var sjukt kul! 

och jabbadabbadoo, sommarjobbet är klirrat och klart! i sommar kommer jag vara ett litet biträde på dialysen. pratade med the big boss där innan idag, och blev helt överlycklig när hon sa att jag fick det, hihi hon fnissade en del åt min glädje. haha, jag erkänner, jag gjorde glädjeskutt genom hela mormor och morfars lägenhet! 

hihi, vi har gladys (alla som går/har gått på stagg vet vem hon är, original nummer ett, så jäkla rolig) son som vikarie på tennisen. det är lite roligt. att citera henne är sjukt underhållande.

fresten, jag har ett nytt vårtecken! var och firade therese efter tennisen, och på hemvägen såg vi en igelkott!


man märker väldigt tydligt hur mycket man bryr sig om folk när dom är ledsna.

snart är det påsk, då ska vi till stugan med the family och the släkt! ska bli mysigt. alltid skönt att komma dit, där slappnar man av automatiskt.


nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback