2 4 6 8 never to late!

tjaaa!
jag vet inte riktigt vad det är, men jag har vart skumt glad ända sen förra veckan! haha, påpekade det på gympan och folket sa att det inte alls var skumt utan att jag alltid var glad, men nu har jag verkligen levt efter ingabekymmerfilosofin, och det är så himla skönt. haha, och folk håller på att kommentera mitt leende stup i kvarten! jättekul att höra att man sprider lite glädje iförsej, men så jäkla särskilt är det väl ändå inte? nej. 


litet engelskalexikon:

Det gick åt skogen = It went to the woods
Tanken slog mej    = The thought hit me
Vad är du för en?    = What are you for one?

ååh imorn är det alla hjärtans dag! vi sålde rosor nere på kåren idag, och herregud vad jag har skvaller nu! så himla kul, har fått namn viskade i örat, på den hemlighetsnivån ligger det! hihi, värsta insideinformation. hade inte imorn varit dränkt i massa prov och möten hade det nog blivit en himla mysig dag, men man gör det bästa av det.

Emma: Vi ska till Italien och åka skidor!
Martin: Kul! Vart i Italien ska ni?
Emma: Sauze Dúlx eller något heter det..
Martin: Jomen det har jag nog hört talas om!
Emma: Hihi, Italien eller Sauze?

hihihi, jag är så himla rolig ibland..

nä nu ska jag kila ner och käka bananochchokladpaj, mm, mamma har haft ett gäng jobbarkompisar här så hela nedervåningen är helt överfull av godis och pajer och gud vet allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback