all good things

haha, så stor skillnad behöver det faktiskt inte vara mellan att vara i italien och hemma.. chokladen och träningen hänger kvar!

funderade över hur jag skulle lyckas vänja mej av vid chokladätandet. så här har avvänjningen gått. igår: delade på en halv marabou mintkrokant med ida, sen blev det massa chokladtårtor (alltså jag åt inte flera tårtor, men jag smakade flera haha). idag var jag hos mormor och morfar före tennisen, och att gå i deras kök är ungefär som att vara i willy wonkas godisfabrik. seriöst, dom har typ 20 chokladkakor! och dom är öppnade nästan allihop, så ingen skada skedd om man tar en bit.. eller två.. hihi! shit, kommer aldrig komma ur det här träsket :D syynd!!? eller kanske inte, jag är rätt nöjd. 

igår var det badminton, sjukt roligt! vi körde nån rundbadmintonsvariant, så man blev trött också. idag var det först hockey med fotbollspojkarna, så himla najs. speciellt innan matchen kommit igång, när man bara glider runt och tar pucken av varandra. jag är rätt dålig, men det är kul ändå. gutt när man väl lyckas, kiiick! och lite tennis på det.. yeah! snackade med HK idag, vi ska kolla upp Åre på påsklovet! hoppashoppas! 

"So you was just slinking in on a banana shell?" 

12 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback