här kommer våren

snön har börjat smälta, och för att citera winnerbäck, "det luktar som vår". faktiskt, idag har det vart rätt varmt och skönt ute! synd på snön som bara smälter och blir slask, men det känns ändå rätt shysst med vår måste jag säga, saknar solen lite.

mm, vi åt våfflor idag, så himla gott. när jag flyttar hemifrån ska jag laga våfflor varje dag. mmmm.

klockan 19.54 ungefär blev jag lite överrumplad. pappa gastade att vi skulle släcka hela huset! hm, tänkte jag och undrade vad han ville med sitt liv. men eftersom att pappa är the big boss var det bara att gilla läget och följa hans exempel och släcka varenda liten elkrävande mackanick i hela huset. när det var klart kunde pappa förklara att det var nån slags manifestation, och att typ hela världen skulle stänga av all elekricitet då. coolt, tyckte jag. men efter att ha slängt en blick ut genom fönstret förstod jag att så inte var fallet. hela gatan lyste som vanligt, förutom hos grannen. han stod också i fönstret, vi vinkade lite förstående till varandra. det var lite roligt.

tchatchatchatchaKERSTIN! (internhumor)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback