i don´t want to miss a thing

i fredags gick tåget till malmö, wiho! fredagseftermiddagen spenderades i malmö city (höhö), där vi sprang runt med våra tunga väskor i ösregnet haha. vi bodde hos hennes släktingar, och gud vad dom var härliga! döttrarna var hur söta som helst, vi var lite idoler =) på lördagen blev det shopping utan tunga extraväskor, och tur var väl det, för vi shoppade en del. vi var lite tjejiga, var helt saliga efter shoppingturen. bio på kvällen, skräckis sa therese, men det var det banne mej inte, den var mest rolig. fast jag gömde mej bakom sjalen allafall, för jag trodde ju att den skulle vara läskig, och man vill ju inte riskera nåt.. helgen var helt toppen!

idag hade vi samlevnadsdag, det var lite intressant. "Oralsex är vanligt. Analsex är ovanligt.", stod det på overheadpappret kuratorn la på. Det, och lite statistik. Det tyckte jag var lite roligt, ungefär så lärorikt började dagen =)

jiha tack jimmy, finfina låtar!

under föreläsningen idag. gubben pratade om att man ofta kallade båtar för hon ("lätt att styra").
bex: men Titanic har ju inget tjejnamn!
emma (försöker lyssna på föreläsningen, men vill inte dissa bex helt och hållet): nähä.. vad hette den då?

hejrå. och grattis anton 18 idag, coolt!

Kommentarer
Postat av: bex

haha jag förstår inte hur du kan inte tycka mina ofantligt nödvändiga frågor ointressanta!!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback