blurr

heeej. det är lite konstigt, jag har knappt beblandat mej med de flesta av mina kära vänner som jag brukar träffa typ jämt på hela jullovet! först tog familjen och släkten (är inte alls värst) upp i princip all tid, runt julen och det ni vet.

sen åkte ju jag och maxen taxen till london, vilket var en riktig hit, shit alltså vad roligt det var! vi var där länge också, en hel vecka, så mycket kul hanns med! i för sej är allt man gör med den tönten kul..

sen blev jag en sjukis, nästan direkt efter hemkomsten. fy fabian så tråkigt, speciellt den här veckan också! det brukar ju vara superkul att träffa alla dom första dagarna i skolan, plus att jag vill hinna träffa folk som leavar storstan kalmar för bättre betesmarker (och skidbackar) i veckan. jaja, jag är på bättringsvägen, innan idag tog jag min första chokladbit alldeles frivilligt, marabou mintkrokant, (chokladkakan har legat och kollat på mej sen i måndags förmiddag)!

det sjukaste hände ändå idag. jag låg och kollade på sex and the city i alldeles godan ro (det är mycket roligare än att plugga, är man sjuk har man väl tillåtelse att vara lite slapp?) när jag helt plötsligt hörde att någon spolade på toaletten! AAAHH! jag var ju ensam hemma, hur tusan kunde detta komma sej? var det katten som hade lärt sej ett nytt trick eller var det en inbrottstjuv som blivit akut kissnödig under jobbet? hm, som den chicken jag ibland kan vara (observera ibland) blev jag iallafall utom mej av skräck. jag skrek, med rösten i falsett, och frågade om det var någon där. nervöst väntade jag på svar.. men inget svar kom. istället kom min lillebror utspringande från toaletten och berättade att han hade gått in och försökt prata med mig innan. detta hade jag inte märkt ett dugg av, herregud, var jag i nån slags dvala eller? antingen det eller så var jag bara djupt insatt i carries kärleksproblem med mr. big..

pannkakor, mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback