det snöar!

JABBADABBADOO! alla som känner mej vet att jag får dårdimpen när snön kommer, snön är typ världens största glädjekälla ju! kom nyss in från ett snöbollskrig med bror min och hans kompis sebbe, så nu är hela jag som en enda stor isklump! men det gör inget, jag är glad ändå! =) speciellt eftersom att jag fick in en sån hundraprocentig superduperträff på min brorsa, en sån där mitt i nacken med massa snö som smälte innanför tröjan ni vet, hihi!

och inte nog med det, jag fick tillbaks min mobil igår! allt bara går min väg nu, det här är verkligen gutt! min mobil har ju vart trasig ett tag, och jag har fått låna en ersättningsmobil av telenor. den var inte så bra. hela displayen var trasig, så man var tvungen att vrida och vända på den om man ville ha en chans att kunna läsa sms eller ringa nån, så det är guuutt att ha fått tillbaks min förra! hur kul som helst att läsa gamla sms också.

igår hade jag, hanna och ida julklappsbytarkväll. vi lagade hamburgare, skvallrade, sjöng en massa gamla låtar man lyssnade på när man var i fjortisåldern (inte för att jag nånsin var fjortis, men endå). det var supermysigt!

ikväll blir det spelkväll med tes, per, ica och det gänget, ska bli toppen!

nähäpp, nu ska det ätas. pappa har lagat maten. det blir falukorv! förvånad, någon?


puss puss puss!


Kommentarer
Postat av: Denise

tss, du har väl ändå varit fjortis? Iallafall av vad jag kommer ihåg!

2007-01-20 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback