here, there and everywhere

halloj!
haha, idag på naturkunskapen var mona rätt rolig. vi sa att sussi var i polen. då undrade mona varför det, och vi berättade att hennes mamma var från polen. "ajajaj", sa mona då, vilket vi tyckte var rätt underhållande. sen fick hon för sej att jonas var färgblind också, vilket också var himla kul hihi.

en svan fick rycket idag, precis utanför matsalen. den höll på att bli påkörd av en stor spendrupslastbil. vi såg rubriken framför oss: "alkoholen dödar allt fler!"
 
på eftermiddagen fick jag ont i huvet, usch och blä. fast jag knaprade en tablett när jag kom hem, och då blev det bättre, så jag var fit for fight när min kära kompis tesen kom hit =) 

snart är det slutet av april! 

natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback