min inte tycka om lista

LISTA ÖVER DET JAG TYCKER MINST OM I HELA VÄRLDEN

Frankrike - Jag hatar allt! Baguetter, baskrar, eifeltorn, små svarta skruvade mustacher.

The scarlet letter - Engelskabok som är tråkigare än Göran Persson! Woups, hoppas inte jag får massa illasinnade socialdemokrater efter mig nu..

Min näsa - Att den rinner och rinner alltså, jag har inga skönhetsoperationer i åtanke.

Alla dumma människor - Speciellt dom som förstör för andra. Jävla egoister, shape up!

Rakhyvlar - Dom borde ha ett "anti-stress-lås", för om man ska raka sej när man är stressad är man ute på hal is.. Stockholms blodbad släng dej i väggen!

Att inte kunna träffa dom man tycker om - Vad är det då för mening med att tycka om? Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback