pulkaåk!

ikväll har varit toppen! årets första pulkaåk faktiskt. fast det var inget äkta pulkaåk, det var soppåseåk och stjärtlappsåk om man ska vara petig. så jävla kul, jag kommer nog aldrig växa upp =) vi åkte på guppet med, och flög jättelångt! och aj i rumpan, den blev nog lite blå, men sånt får den tåla! dagens ungdomar är söta också, vi blev erbjudna några glins superfancy snömadrass, men avböjde vänligt. starka kontraster mot förra årets glin som slängde snö i min oboy!!! (kalla mej långsint om du vill men jag blir fortfarande sur när jag tänker på det.. oboy är heligt). på tal om oboy, jag och emelie stack hem till henne och drack massor med varm choklad med äkta vispad grädde på efteråt, och kollade på lite sunes jul. "ta lax...... det är dyrt", "det gick inte så bra att åka slalom...........inomhus", hitta ett mer underhållande program och jag bjuder på en kaffe! =) natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback