uuuuhhhh lalala jag vill ha dej!

hejsan. imorse var det tio minus! KALLT! jag fick en snöboll i nacken idag, på tal om kallt. det var kallt. hojhoj idag i skolan var det mest bara skvaller, skvaller om allt och alla och överallt. men bara kärleksskvaller, såna dära söta små puttinullskvaller. sånt är mysigt tycker jag.

umgicks med lollo igår, det var superkul, var länge sen. vi pratade en hel del, och vi kom på att vad vi en pratade om så kom vi in på ett och samma ämne, nämnligen karlslokar. hihi, hon har börjat träna på gym. varför det? undrade jag, och hon kollade på mej som om jag vore född i bastun. för att det är där alla snygga killar håller till! svarade hon, som att det vore det mest självklara i hela världen. jag måste erkänna att jag blev lite småsugen på att dra till friskis haha.

vill ni veta en hemlis? jag saknar. men det är bara att keepa it up, det är mycket roligheter på gång! =)

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback