vill bara gå hem med dej

ännu en helg har tagit slut (snart). det har vart mycket trevligt, jag har hållit hus i stockholmet och gått på utbildning (VUXENPOÄNG!). det var mycket underhållande, jag bodde med tre från kristianstad, som pratade breeeed skånska. dom sa FROUUUKOUUUST, vilket jag hade himla kul åt (internskämt). och bao hade klippt sej och slutat baoa! (interskämt igen, förlåt). det var iallafall himla kul, fast ibland var jag lite ute på hal is, som när jag vann tre klunsar på raken (om vem som skulle öppna dörren på vandrarhemmet) mot en gigantisk hockeyspelare. tur att jag var snäll, annars hade han nog slått ner mej haha. sen blir man ju lite dumförklarad ibland, som när man frågar en stressad stockholmare om vägen till tunnelbanan och han pekar rakt över vägen (typ två meter bort), på det stora tunnelbane-t-et. då känner man sej som en lantis. vilket jag inte är, eftersom ja bor i metropolen lindsdal, där det inte luktar kossa.
baj baj pizzapaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback