En lördag

Hej hopp!

Fattar det knappt själv, men jag städade rummet igår. Och inte bara städade lite sådär halvdant som normala människor gör en gång i veckan, utan verkligen tokstädade! Bar ut alla prylar, dammade och dammsög, dammade prylarna utanför rummet och satte sedan in det jag kände behövdes, soptippen nästa för resten. haha, dammsög tillochmed undersidan av mattan!!! (där låg en del, har använt taktiken sopa in alla dammtussar size superlarge under matten rätt länge nu...) det var hur skönt som helst när det var klart, nu ska jag bjuda hem vänner alltså, det här måste folk få se haha! Emelies 20årsfest sen, var jättemysig! Kul med lite nytt folk, och gott med efterrättsbuffe, mm. Lite värre idag dock, feber och ontihalsen och allt som hör till. Höll på att svimma imorse, det svartnade för ögonen men ja satte mej ner och då kom allt sakta tillbaks, usch det är läbbigt det där. Fy bövelen, tänker inte vara sjuk, det suger.. Får helt enkelt superdricka apelsinjouise och vatten och bara ta det lugnt idag.. Och så blir det HK ikväll, wihoo! Ska klippa henne igen, det ska bli spännande.

GRATTIS MAX!!!! 20 liksom!!! bara 8 dagar kvar nu, längtar!

tjingeling, nu ska jag gå och bli frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback