en sång

kan ju börja med att förklara att den här sidan inte vill som jag ibland, vilket leder till att inläggen publiceras lite när datorn är sugen på det.. vilket kan vara samma dag jag skrev, dagen efter eller kanske dagen efter det.. nu vet ni, ifall ni blir lite förvirrade.

har vart hemma idag. kompletterdag, jo visst, men hade verkligen behövt vara i skolan idag. fast det gick inte, febern och den snurriga världen höll mej hemma. kunde inte ens resa mej upp i morse, usch det suger att vara sjuk.

tack gode gud för telefonen! och tack alla folk som visat att ni bryr er om mej idag, det är precis vad man behöver när man inte mår bra. haha denise alltså, du är ett pucko. (du, läs mellan raderna)

åh jag blir arg på carrie! hon skulle ju hålla fast vid aidan, han var ju så himla bra! hehe, någon som har kollat för mycket på sex and the city kanske?





Kommentarer
Postat av: Anonym

:O Vad pratar du om flicka? Pucko, jag?!
Nu skulle du egentligen varit här snart :( Men det blir en annan helg istället, och den kommer vara minst lika rolig :D
Pusspusspuss, i like like you^^

2007-03-10 @ 14:22:22
Postat av: Denise

Mitt namn ville inte följa med i förra kommentaren, så här kommre det! :)

2007-03-10 @ 14:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback