hihi

Emma: Jag åt ett helt nyvärpt ägg till frukost i morse!! Det var fortfarande varmt när jag fick det!!!
Kajsa: Woooow!
Kajsa (efter någon minut): Men vaddå, åt du ägget rått eller?
Emma: Eh nääe?!
Kajsa: Men om det var kokat är det ju klart att det var varmt när du fick det!

Haha, vilken idiot jag är, tänkte ju att det fortfarande var varmt från hönan..


Sussi: Men tjejer ska inte vara starka (syftar på mej efter att jag gått runt och spänt mej på idrottslektionen hihi), dom ska vara mjuka och kurviga. Det är bara killarna som ska vara hårda! (hihi)


Stagglärare till bibliotekarie: Neej, du behöver inte kolla upp det, det är lugnt, jag säger bara till dom att jag hittade det på biblioteket.. Det är lugnt, det gör jag jämt, det är ändå ingen som frågar..


föresten, gå in på sp2c på bilddagboken om ni vill ha lite underhållning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback