pussinull

heey!

music and lyrics, den nya filmen med hugh grant, se den! ååh den var hur pussinullig som helst, verkligen det sötaste på länge! ååh man bara satt och mös hela filmen igenom, brabrabra.

på tal om pussinull så var min förra vecka himla pussinullig faktiskt, den var hur bra som helst! hihi, jag är kär i en fondueklump.

har fått reda på länderna till nästa FN-rollspel, hihi jag ska vara HAMAZZZZ igen. idrottsklasserna ska vara med iår, hm, kämpa emot fördomarna nu emma.. 

PÅ TAL OM IDROTTSKLASSER! gissa vem som har spelat fotboll med tobe carlsson i kalmar FF?!? japp, ingen mindre än lilla jag! han ska bli idrottslärare och hade vår lilla lagbollsportsgrupp, det var kuul! han var skön. 

jag och pappa och bror spelade fotboll ute för första gången iår igår! det var hur kul som helst, har saknat det faktiskt.. jag vann mot både pappa och malte! (haha var bara tvungen att skriva det, var hyffsat nöjd hihi). fast malte fick typ 5 straffar för att jag brottade ner honom, och det fick man tydligen inte göra sa den oerhört stränga domaren ( AKA pappa). fast kombinationen brottas och spela fotboll är ju den bästa! hihi det låter lite som rugby..

hepp, nu har mamma gjort caffe latte så nu är det dags att kila ner och sällskapa den knasiga familjen! tjing!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback