våren är på gång

jag har börjat samla. när jag var liten samlade jag på suddigum och klistermärken, men nu är det vårtecken som gäller!

än så länge har jag:

1. årets första glass, tokiga ture, i solen med klassisarna
2. promenad utan jacka med solbrillorna på
3. cykeln till skolan med gessle i öronen
4. studsmattan igångskuttad

and i like it!

vi är sånna slappon så det är inte klokt, halva klassen är i rom så vi efterblivande bara slappar och solar och har det allmänt skönt. imorn har vi inte en endaste lektion, så då blir det parken och fika och sol och mys! mm, ska nog ta med en fotboll också.

peolpe are finally starting to smile again

Kommentarer
Postat av: lina

men emma du har ju missat en obligatorisk vårgrej! glass på bosses! men du kan ju komma på lovet och äta med mej:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback