en speciell dag

idag är en väldigt speciell dag. idag för exakt på dagen ett år sedan var en väldigt bra dag. det har varit ett väldigt bra år.

idag är också bra, fast inte lika bra. jävla körtlar. jag får varken träna eller pussas, det suger!

uuhalalalaaa

på torsdag är det dags för Staggjakten, wihoo!

nehe, nu ska jag snart käka lite frulle. mm, jag gillar lediga dagar. sen ska jag diska, och jag ska diska suuuperlänge, för när jag är klar måste jag ju börja skriva på min rapport. hah gutt sätt att spendera sin lediga dag! =) fast jag håller tummarna för att den kommer bli väldigt bra ikväll.

ska hämta dom nya brillorna sen idag! kuul! hoppas min plånbok (pappa haha) är på gott humör idag.

tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback