ingen sommar utan reggae!

jahapp, vädret är ju ingenting att hänga i julgranen men annars har det varit en väldigt mysig dag idag, so far. fick skryta lite med det kära Stagget för nån snubbe från elevorganisationen, det var väldigt kul. och gott, jag fick en chokladboll, mm.

ida och jag ska förmodligen göra en årsbok som projektarbete! ses fram emot, det låter jäkligt roligt.

egentligen måste jag plugga nu, har både svenska, historia, matte och naturprov inom de närmsta typ fem sex dagarna. men det är lite roligare att sitta här och lyssna på markoolio.

"hur lagar man thailändsk mat om man är svensk?"
"jamen jag förstår fortfarande inte, hur lagar man thailändsk mat? om man är svensk?"
hihi elise står för underhållningen.
 
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback