Åh vilken underbar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

Diggiloo diggeley alla tittar på mej, för jag har TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!!!

I morse klockan 09.00 hälsade jag på Bosse. Bosses yrke är förarprövare. Bosse är väldigt rar och trevlig.

Klockan 09.40 ville jag ge Bosse en stor slafsig puss på kinden.

Det känns fruktansvärt bra, allt känns så himla underbart! Och alla är så söta och glada och skuttar med mig, det är KUL! och bäst av alla var tanten på konditoriet, som bjussade på fyra wiernerbröd bara för att jag var glad och hade klarat uppkörningen!

och allt annat har också funkat bra idag, idag har helt enkelt varit hur bra som helst.

nyss var jag på yoga och lekte fjäril och krigare och trädrot. det var lite småkul, men man får inte fnissa på yogapass för det är viktigt att vara fokuserad. sådetså.

Och på söndag åker vi till Dublin, och vilken vecka vi ska ha!!!!!!! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback