all my loving

sitter och lyssnar på herkules, "han var så het att till och med eld verkade kyligt" sjöng nån brud nyss, det tyckte jag var kul :)

idag fick jag en jättestor ballong av mina. och som nalle puh säger, "ingen kan vara nere med en ballong". får man en jättestor ballong blir man jätteglad, jag lovar!

att backa runt gathörn är det TRÅKIGASTE i världen, jag är nog lite dum i huvudet för jag lär mig aldrig hur man ska göra. har övat lite med pappsen idag, men jag är ett ohjälpligt fall. ungefär lika dålig som jag är på "step-gympa", där man ska lära sig massa danskombinationer. gav mej på det igår, och det var lite pinsamt, hade visst lite väl höga tankar om mej själv vad det gällde sånt :)

om nån vill bjuda mej på bio så skulle jag hemskt gärna vilja se stardust! fast det får vänta till höstlovet tror jag, är lite tjockt nu. 

om två veckor ska jag till DUBLIN! YEAY! ser fram emot det jättemycket! :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback