DUBLIN!

Hej och hå vad det var grymt kul i Dublin! Shopping, fest och något museum då och då. Massor med nya och gamla underbara människor, massa god mat och dryck och många onda muskler i benen efter fyra dagar fyllda med promenader. Skulle kunna skriva hur mycket som helst, men pappsen kommer när som helst, vi ska hämta ut mitt körkort och sen hälsa på kusinerna från Linköping. Det var iallafall helt underbart. Diggar alla folken och lärarna också faktiskt. Och min nya röda kappa.

HAHA! Jag fick brev idag. Max och jag skickade in lite kort från Malta till en fototävling - och vi kom på typ 15:e plats! Så jag vann en asful necessär, yey! Fast coolast av allt är att vår bild är med i tidningen, så ska ni ut och resa med Primera Air så leta efter min bild! :D

Emma: "Ser det jätteroligt ut när jag går i dom här skorna?" (Nya högklackade, är hyffsat ovan vid klackar)
Mina: "Neeejdå. (smått bekymrad min och ögon som sneglar nedåt) Och annars är du ju väldigt snygg när du står still i allafall".
HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback