varför inte?

Deet var på tiden! Var ett tag sen sist nu.

Sitter och lyssnar på Winnerbäcks nya album, det är väldigt fint. Brevid mig ligger protokollet från mötes i onsdags, i pappersversion. Har precis skrivit färdigt det på datorn och mailat ut det. Känns rätt skönt att ha det klart.

Nästa lördag ska jag köra bil till oskarshamn. Måste köra mycket nu, det börjar närma sig! Evelina, Krut och farmor och farfar ska åka med, så det känns som en mysig liten utflykt.

Igår var det lite fest, föresten. Jag hade väldigt kul, precis lagom utav allting så att säga! Fast jag var lite svettig, missade bussen så jag fick cykla från lindsdal. Typiskt!

Jag har kollat upp dykkurser i Lysekil! Det kostar massa kosing, men det vore superkul. Filippa bor ju där, så om jag hittar nån kurs jag vill gå på så kan jag ju bo hos henne. Har ändå lovat att hälsa på henne, så jag kan ju förena nytta med nöje, hahah. Undrar vad som skulle föreställa nytta i det där? Jag ska ringa nån snubbe där snart höra lite.
 
Ibland känns Kalmar precis lagom, men ibland känns det lite som ett par kläder som är för små. Det stretar emot lite, spänner och känns som att man skulle vilja ha nåt större, lämna det och gå vidare. Jag är sugen på lite äventyr! Lite mer action.

Och förlåt Christoffer i Idol för att jag sa att du inte var snygg igår! (Inte till dig iförsej, men till folket vid TVn). Mamma sa att han var förkyld och hade feber, så då var det ju inte så konstigt att han inte var sådär toppensnygg som han kanske brukar. Jag fick lite dåligt samvete, men nu känns det bättre. 

Hoppas att det går bra för Max och Bob i Glasgow! Det är lite spännande att tänka att dom är framme nu, och strosar runt i Skottland!

Nähä, nu ska jag baka en äppelkaka, morfar har fyllt år och han gillar äppelkaka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback