cykeltjuvar!

idag möttes jag av en fasansfull upptäckt. MIN CYKEL VAR STULEN! vi skulle cykla till värsnäs, men icke sa nicke, för jag hade ingen cykel. den stod låst på uppfarten, men borta var den likväl. ifall någon har sett en svart sjösalacykel i lindsdalstrakten så får ni gärna ringa mig. buhu, jag som tyckte så mycket om min cykel. ny sen förra sommaren var den också..

hehe, jag och ida gick på cykeljakt innan. vi har vart överallt, centrum, lindsdalskolan, sjöäng, fotbollsplanen och tillochmed i storskogen. vi låtsades att jag var gunvald och att ida var beck (för det mesta, ibland var hon en snygg tjej som stötte på gunvald), ute på viktigt uppdrag. inga framsteg tyvärr.

igår såg vi 10 000 BC, den var rätt bra. mysigt att gå på bio! KM var också najs! gutt gutt gutt. '

heja KFF imorrn!

Kommentarer
Postat av: Mina

JAG SKA KICKA DOM!!! haha :) du och ida värsta coola ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback