grönland, öland eller island?

idag satt jag, annie, ida, sussi och jimmy i parken och övade kulturredovisning. redovisningen är rätt kass, vi var stört flummiga men vi hade mysigt!

militärida med basröst: vart har du varit? vi skulle träffas PLICK (!) klockan åtta!

emma: hemma på öland; på island där jag bor; på grönland så... ILLA, snacka om att göra folk förvirrade haha

var myspys på öland igår! trevligt folk, god mat och mysigt ställe. synd bara att jag sög på mario cart. men jag och kajsa var typ på lag och hon vann, så man kan säga att jag också vann. eller nåt. (haha sämst förlorare? japp!)

jag var föresten ute och sprang idag! helt grymt skönt! vill springa meeeeeer!

mamma och jag köpte en honungsmelon efter tennisen, och killen efter oss i kön köpte också en honungsmelon. det var lite konstigt, det är ju rätt ovanligt att man köper endast en honungsmelon. jag tror att han stötte på min mamma, och att han inte vågade visa det på nåt annat sätt än att shoppa samma sak som hon och ställa sig efter henne i kön. hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback