höjdarna

Igår var en dag full av "dagens".

Första var när Mina berättade om hennes sms-kontakt med en liten snubbe som jag inte tänker säga hur gammal han är (Mina och jag har "blogg-terrorbalans", ifall jag skriver för mycket dumheter har hon rätt mycket saker hon kan skriva i sin, som hämnd haha). Iallafall så har han skickat några klockrena sms, som verkligen förtydligar att han är LITEN. "Har du bdb?" och "Skicka inte till detta nummret, det är min mammas mobil" är två helt underbara exempel som gjorde hela min dag igår.

Sen skulle jag och Mina redovisa en text som Jimmy och Malin skrivit. Det var lite snopet, för mitt i texten stod det med kursiv text att emma äger alla. SÅ HIMLA BÄST! Anne hade alltså tryckt upp ett fett häfte till alla i klassen, där det står att emma äger alla! Det var mitt bästa bus på länge! Jag hade räknat med att de skulle ha tatt bort mitt lilla tillägg innan de lämnade in sin text, men icke sa nicke =)

Sista dagens var Idas, Thorulfs och systemetkassarnas! 

Kul utekväll igår också. Supermysig förfest hos Bex som följdes av en allmänt rolig utgång! I like!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback