I tried to be chill but you're so hot that I melted

Åh vad jag tycker om idag! Världens bästa väder, solen är bäst!

Saker idag som förtydligar att det är vår:
- Jag och Ida gungade! Fast Ida är sämst på att gunga, jag var tvungen att förklara hur hon skulle luta sig för att få fart, där snackar vi gung-amatör.
- Jag och Tilde köpte glass! Och inte nog med det, vi åt den liggandes på studsmattan i solen! Vi kom fram till en väldigt märklig sak om i fredags. Och så retade Tilde mig när jag funderade över ifall fågelskiten på studsmattan var på undersidan eller översidan av studsmattan. Hon undrade lite hur jag tänkte att den skulle ha hamnat på undersidan, vilket när jag tänkte efter var ganska korkat. =)
- Snubbarna som jag sällskapade med hem från bussen i fredags spelade fotboll! SOMMAR!

Dessutom spelade jag tennis idag för första gången på en dryg månad... och jag har nog aldrig spelat så bra! Helt sjukt, har ju inte tränat ett dugg på en månad, men jag var så himla pepp! Sjukt kul. Vore roligt om jag fortsatte vara bra! =)

Jag har hört ryktas om att Björn ska vara med i Parlamentet ikväll.. Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback