lokalsinne, huh?

jag har stooora balskorproblem! tänkte lösa det idag genom att åka till köpstan, men det hjälpte inte. men vi kom inte från öland utan några nya insikter, nejnej. vi lärde oss att öland luktar koskit och att varken jag eller mina har något som helst lokalsinne! yeah! haha, man kör inte vilse när man ska till köpstan, det är DÅLIGT. kör man dessutom vilse när man ska hem igen så är man JÄTTEDÅLIG! hahaha, lite kul hade vi åt oss själv, på vår lilla ofrivilliga extra ölandstripp.

sen blev det tacobuffe på mollys, mmm! bra grejer det där.

haha, anna-lena var bäst idag i matsalen. vi snackade gentlemän, och jag sa att jag ibland kan tycka att det är störande om killar behandlar mig väldigt tjejigt, typ håller upp dörrar och så. "MANSGRIS!" sa den något konservativa anna-lena då, som vill ha en väldigt gentlemannig karl. 

föresten var det årsmöte idag, vi utsåg den nya kåren. haha kagg hälsade på.. "vi har ett förslag, vi bränner ner stagg! kan staggrådet godkänna detta?" det var lite kul.. men jag vill inte lämna bort min älskade hissnyckel! jajaa, good luck till den nya kåren! det ska nog gå toppen, vi hade massa massa bra sökande iår. konstigt det känns, att nu är inte jag med i kåren längre..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback