penny lane

mmm, har precis ätit världens bästa frukost! rocknebylimpa med tacoköttfärs och ost i mikron, med ett stooooort glas jouice till! konsumerades till ett avsnitt av house, good shit.

igår var en väldans mysig dag. först var det slappt i skolan, bara projektarbetsredovisningar hela dagen. frisbee och freddies bollspel hela förmiddagen, sen gick redovisningen bra också. haha typ halva vår klass var där och kollade, så stämningen var rätt skön.

sen gick vi till krögers och satt i solen och drack öl! sommarfeelings!

efteråt var det dags för lite förfestmys hemma hos mig. jag lagade tomatsoppa, vilket är en av de få saker jag kan göra i köket. freddie och thorulf tyckte att det var väldigt roligt att reta mig för mina okunskaper i köket, så de hemmafrutestade mig hela kvällen... ligger väl på minus femtio rätta svar ungefär. =)

sen blev det utgång, alltid nice!

nähä, pluggdags! ska ju till öland snart och fira jimmy och malin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback