solsken till mig?

Hey!

Kan ju inleda med att KFF igår var en höjdare, 3-1 till Kalmar, yeah! Haha, skrattade en del åt Mickes totala okunskap i fotboll. Jag och Tilde kände oss sjukt insatta, vilket var väldigt trevligt. Synd bara att det var så kallt, synd om tårna.

Igår åts även årets första kulglass, a la tokiga ture. Jag hade lite svårt att bestämma mig, så shyssta glasskillen lät mig smaka lite olika sorter, så jag helt säkert skulle välja rätt haha. Guuuuutt att sitta i solen på skolgården och njuta med glassen i högsta hugg. Det är lycka.

Idag har det varit lite kyligare. Har vart rätt slappt i skolan dock, en endaste lektion. Har tokmycket andra arbeten däremot, så det har vart rätt mycket grupparbeten och sånt idag. Och skvaller. Och långlunch med skvaller om Minas trettonåring! HAHAHA (jag vet att du läser detta och att du blir sjukt upprörd mina raring).

var hos polisen idag också, jag vill ha min cykel NUU! tack världens bästa Thorluf för att jag fick låna en av dig så länge!

imorrn är det årsmöte, hoppas det blir spännande och övervägande c-igt!

Kommentarer
Postat av: Mina

Emma... Jag vet att du också vill. Så jag bryr mig föga... Och för er andras information, lilla klena Emma kunde inte äta upp all sin glass... "neeej, den va så MASTIG!" HAHAHAHAHAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback