soooooooooommarnatt

OBOY!!! vilket vackert väder, solen skiner idag!

igår var det verkligen toppenväder heeeela dagen, och idag verkar bli lika bra. så himla härligt!!
cyklade in till stan igår och åt tokigatureglass på larmtorget i solen. sjukt gott och trevligt! =) stannade en sväng i funkabo på hemvägen, var för fint väder för att inte göra det. fast de har otäcka kråkor i funkabo, se upp för dom!

i fredags var det utgång med grillning innan. gooooooott och allmänt mysigt! haha vi är lite roliga, förfestar bara i bushen, typ läckerby och rockneby. åååh föresten hade sussi gjort världens godaste kaka, med massa choklad och nötter. sweeeeeet var den! "om jag hade vart en man hade jag velat gifta mig med dig" sa jag till bak-sussi, så chockerande god var kakan.

idag har jag plugg, plugg och lite mer plugg att göra. fast min lillepluttkusin fyller år, och jag vill gå på hennes kalas (hoppas på tårta och saft och bullar) så vi får se hur det blir med plugget. wiho, barnkalas is the shit!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)

Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling i gång på min blogg.. var gärna med och tävla. Det är bara att skriva ett inlägg om att du anmäler dig, och länka min blogg på din så har DU chansen att vinna ett superfint halsband.. Ha en bra dag ! :)

2008-04-20 @ 10:28:38
URL: http://bergden.blogg.se
Postat av: Mina

Haha nu är sommaren verkligen påväg!! MAN BLIR GLAD IN I SJÄLEN :D

2008-04-20 @ 10:30:22
URL: http://koaala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback