städer, stadsmiljön och framtiden

gissa vem som hade på sig en vildrävspäls (läskig som attan, värsta cruella devil-feelingen), en isbjörnsfäll (från IKEA hehe), lovikavantar, en lullig mössa och termobrallor i skolan idag? JAG! vi hade en liten spexig kulturredovisning. INSE att det var varmt! men vad gör man inte, vill man vara fin (eh?) får man lida pin.

stack ut och sprang en runda innan idag. blev världens memorytripp! sprang förbi emilias hus och kom ihåg vår halloweenfest vi hade där för maaaaassor med år sen, sprang förbi alexandras hus och kom ihåg när vi satt och gungade och skrev i min kompisbok att de personer vi ogillade mest (vad var det för opedagogisk fråga föresten? person du ogillar liksom, som uppgjort för att skapa fighter ju!) var tim och axel (haha, det gör vi inte längre!), och så tänkte jag på när jag och anna skulle picknicka på värsnäs, men vände innan nilsholgerssonsväg och picknickade på min tomt istället haha.

OOH våra årsböcker kom idag! och de var hur fina som helst! hihi jag och ida var superstolta över våra bebisar (de är verkligen våra bebisar, så mycket tid har vi lagt på dom), och alla som fick dem verkade jättenöjda! guuuuutt åde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback