sweet

jag drömde världens knäppaste dröm inatt! jag dansade cancan på nån himla scen framför nästan hela stagg. sen sjöng jag gyllene tiders leva livet också, när jag ändå var på gång. i cancan-kjol såklart. haha, why?

idag har jag...
... haft på mig mina nya jeans! de är lite svåra att göra akrobatiska rörelser i, men så länge jag låter bli det så är de väldigt bra
... skrivit ett av de berömd mona-proven. jag sammanfattar det med ordet WHAT?
... haft väldigt intressanta diskussioner om barnuppfostran (vi kom på massa roliga saker man kan göra, typ döpa sina söner till snygglars och fullars eller kanske till tjockfulochdum?) och hjärnceller (mest fokus på den där dumma hjärncellen som gör att man gör massa dumma saker när man är betuttad i någon).
... druckit mocca shake! hallelujah moment varje gång, hela jag kommer i balans och blir så jävla nöjd
... sprungit ett marathon, spelat en fotbollsmatch, cyklat till stockholm och tillbaka och tränat ett intensivpass på friskis

(OK, det sista var kanske inte riktigt sant. men det kändes sjukt bra att skriva!)

Kommentarer
Postat av: Mina

Haha du är bäst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback