genom ett regnigt europa..

... haha jag kan inte förklara rubriken, började nynna på den nu så det fick bli så.

hemkommen från skottelandet, var rätt skönt att komma hem, var ju ett tag sen nu. mysigt att träffa familjen och homiesarna, har saknat dom faktiskt.

igår var det utgång, väldans mysigt! fick lite spännande nya updates, och lärde mig att nästan ALLA ska till barcelona och jobba i höst. nice.

idag har jag och mammsen vart lediga tillsammans. det har vart mysigt, vi har lagat mat, druckit te och pratat och hejat på pappa när han spelade korpen. YEAH dom vann. min pappa är bäest. en på motståndarlaget fick fnatt och skrek massa otäckt till domaren, och spottade på en i pappas lag. då blev jag lite rädd.

sen kollade vi på KFF, GUUUUTT att de vann! så det ska vara. så det oftast är nuförtiden. jabbadabbadoooo

buhuuu imorrn ska jag till tandläkaren. läskigt. jag vill inte ha folk pillandes i mina tänder. fast dom får mindre ogärna pilla när det är gratis, så jag får väl passa på. när man blir äldre och ska BETALA för att läskiga människor ska pilla en i tänderna - då är det verkligen inte kul längre. hihi. dagens ilandsproblem, japp. nailed it.

natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback