back in the water

toodles!
nu får jag äntligen bada igen! :D
så igår var vi på phiphi, och idag har jag varit på coral island. strålande sol båda dagarna, mycket bra.
imorgon är vi förmodligen lediga, isånnafall ska jag och max ut och dyka på racha noi. hoooooppas!!

vi har storhandlat förresten!
så nu har vi:
vattenkokare
havregryn (gröööt)
salt (grööööt)
koppar
bestick
tallrikar
diskbalja, borste, diskmedel
jordnötssmör (lovely! köpte baguette igår och käkade med jordnötssmöret. helt otroligt najs!)
brödkniv
värmeljus
tändstickor

så nu har vi utökat hemmet med rätt mycket. najs att kunna göra frulle hemma :) satt på balkongen imorse och åt, det var mysigt.

igår gick vi på bio, twilight, den nya vampyrfilmen. absolut sevärd! jag vet inte om jag redan skrivit det, men innan filmena börjar här så ställer man sig upp och tittar på ett litet klipp om kungen, för att hedra honom. på fredag fyller han år, och han är rejält gammal, och då blir det mycket jolabandola här borta!

hoppas allt är finemang imorrn, nu ska vi kila och äta! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback