have yourself a merry little Christmas

Jag fick en påse saker av mamma idag, som innehöll bla lite ahlgrens bilar som såg ut som julgranar. Vi (jag, Max, Grim, Grims pappa och syster, chefen och Ao) delade på dem, och blev sådär glada som man bara kan bli när man får godis hemifrån. Tack mamma, du är underbar!

Idag var det PhiPhi (känns som att jag bara skriver om phiphi hela tiden haha), med massa svenskar. Det var supermysigt! Haha, en liten kille sa en söt sak. "Jag tror samma sak som du", sa han när jag förklarade vad jag trodde att en röd knapp på båten betydde. Då kände jag mig väldigt vis!

Igår var vi lediga. Då sov vi länge, sen åkte vi till Phukets akvarium. Det var läckert! Rockor har jättesöta munnar, bara så ni vet. =) Inte lika coolt att se djur i glasmontrar, men rätt intressant att läsa lite mer om våra jobbarkompisar! Sen käkade vi middag vid en viewpoint som är superfin, Promtep Cape heter den.

I lördags var det en mysig dag! Efter jobbet kom Sara, Tony, Christoffer och en kompis till dem hit. Vi käkade lite pizza (underbart god gyrospizza med vitlökssås som är lovely), och sen satt vi hela kvällen på balkongen med lite öl och en gitarr. Allsång har hög mysfaktor!

Och imorgon är det julafton! Åh så mysigt! Fast jag kommer nog sakna hemmet, första julen hemifrån liksom. Men vi ska äta hemmalagat julbord på kvällen, det ser jag fram emot! Mmmm.

Allihop..... GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

2008-12-26 @ 03:11:21
Postat av: Mamma mu

första julen utan sin kalv...var det påläggskalv?? eller kalvsylta?? kalvdans kanske??!?

2008-12-26 @ 03:12:43
Postat av: Alina

Godnatt! :)

Postat av: bex

ni har allefall vettig pizza! det finns inte på irland!. Gott nytt år för jag är försen för att säga god jul! hopaps du få det redigt Sound!!

2008-12-29 @ 07:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback