latest happenings!

hej hopp!
i lördags åkte vi till phiphi, det var kanoners. fint väder tills på eftermiddagen - när vi åkte hem med speedbåten regnade det horisontellt! helt galet! det var molto revhajar! blacktip reefsharks, de ser ut ungefär som vithajar, så risken är att man blir lite nervös när man ser en sån komma simmande mot en, hihi. maffiga djur!
sen käkade vi middag på two chefs med lite guidekompisar, såååå underbart gott. jag, max och emma delade på två marängswissar till efterätt, mmm...
sen på kvällen så blev det utgång i patong med nästan hela solresegänget, sjukt kul! träffade en gammal staggnist på grabbarna grus, det var konstigt. världen är inte så stor! (till annie: det var en kompis till pontus! kommer inte ihåg vad han heter, men de hängde rätt mycekt på stagg om jag inte missminner mig!).

sen igår åkte vi till coral island! naaajs snorkling, såg lite blåsfisk och en muräna! det var coolt! har även noterat att sjöborrar faktiskt har rätt fina rumpor, typ en röd plupp med lite blåa pluppar runt. bara så ni vet! =) thaiarna käkar föresten sjöborrar, det är lite märkligt. men å andra sidan äter de ju allting...

idag har jag suttit i shopen och snackat lite dykning på solresors välkomstmöte. gick skitbra på mötet, 100% av gästerna bokade resor, wiho! var iförsej bara sex pers, men fortfarande shysst statistik ;)

nu ska jag snart krypa ner, blir en lång dag imorgon.. Nighty!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback