racha noi

toodels!

igår hade jag och max en ledig dag, så vi drog ut till racha noi och dök! superkul, jag hade inte dykt på flera veckor så det var verkligen dags =) vi såg inget superhäftigt, inga mantor eller hajar, men lite smått och gott. vi hoppade i vattnet från båtens soldäck, det var suuuperskön känsla!

idag delar jag och max på orchid, shopen alltså, och så fyller kungen år idag. han fyller 81, gammal farbror det där.

så jag hade sovmorgon imorse, när max satt här i shopen. skööönt! gjorde mej lite havregrynsgröt med banan och havremjölk (komjölk finns inte mycket av här) och åt på balkongen. sen tog jag en barfota strandpromenad. vi bor en minut från havet (dock inget bra badvatten, för mycket båtar), så det går fort att ta sej dit. sen får man sicksacka mellan båtarnas ankringslinor, men det gör ingenting. med håkan i öronen gick jag, utan att vara påväg nån speciell stanns. såg en och annan annanas på stranden, lite bananer hade ramlat ner också. lugnt och skönt, saknar att bara gå, saknar att bara gå med Ida. åååh.

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback