vendelay

hey!
jag sprang på lite gamla staggnister på maya bay idag, det var askul! =) liten värld liksom!

supernajs, jag gillar våra phiphiturer, de blir alltid mysiga!

igår var vi lediga, så vi hängde med grim och hans jättefamilj som hade hyrt en longtailbåt till en strand som hette New beach. Superbra dag med fotboll, snorkling, sol och bad och god mat (haha låter som en vanlig arbetsdag för oss, men det är ändå skönt att inte ha ansvar för massa andra). Sen på kvällen käkade vi middag på en kanonrestaurang med det passande namnet Fatty (portionerna var enorma! blir man stammis där kommer man garanterat enda up som en fatty haha).

i lördags åkte jag och max och sara till nattmarknaden utanför phuket town. hög shoppingvarning där! massor och åter massor med jättefina kläder (sjukt mycket fula kläder också iförsej). shoppade lite, men var ganska bra på min budgethållning. yeah!

nu ska vi ut på äventyr! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma mu

konstigt att du inte längtar hem efter en sån tråkig dag....

2008-12-17 @ 08:28:41
Postat av: Anonym

hehe håller med! du borde vilja komma hem nu tycker jag:) saknar dig!

2008-12-22 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback