Calleth you, cometh I

Så var man äntligen i Skottland igen! Resan gick jättebra, det är lite drygt att åka själv, men jag har hittat trevliga nillepillar att prata med så det har varit okej. Förutom flyget, jag hamnade precis framför ett gäng 15-16-åriga killar som var stört jobbiga, de sparkade på sätet och typ skrek. Då blev jag lite trött, men vad gör man.

Jag är kär!

Igår fikade vi på Starbucks, det var NICE! Deras chai latte går inte av för hackor. Mmmmm... Och på kvällen spelade vi spel, från A-Ö, det var underhållande! Jag kom inte sist. Yeah! Mohahaha Bob är sämst.

Vi kanske går på bio ikväll, de har en av europas största biografer här! Sju våningar, jäääättestort. Vi såg sweeney todd där sist, och nu vill maxen se nån annan läskig film. Vi får se vem som vinner, jag röstar på nån gullig komedi haha... men jag är inte feg! Sådetså!

tooodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback