glad påsk!

Tjoo, och glad påsk! : )
Idag ringde klockan tidigt, jag och Mina gjorde världens shoppingtur. Knäckebröd och tuggummi till skottarna, ljus till mammsen och en födelsedagspresent till min favoritskotte! Vi shoppade så mycket att vi inte ens hann med att fika... vilket är sjukt ovanligt! Var rätt roligt, sprang på massa kul folk som jag inte sett på länge.

Sen hade vi påskmiddag med halva tjocka släkten. Jag och min 5-åriga kusin battlade om ifall KFF eller AIK var bäst, haha. Jag vann, yeah! Fast det är kanske inte riktigt okej att vara jättenöjd över det...

Sen när jag var ensam uppe så lät det precis som när en fågel flyger in i fönsterrutan. Jag blev lite nervös, och ännu mer nervös när det lät igen. Och igen. Och igen. Dumma fågelidioter, tänkte jag, innan jag förstod att det var snöbollar. Så jag öppnade balkongdörren, och därute stod allihopa, supernöjda med massa snöbollar i nävarna. Vilka de såklart kastade på mig. Shysst, där stod jag uppe på den snölösa balkongen och kunde inte försvara mig. MODIGT familjen, MODIGT! Jag blev jätteblöt, buhu...

Wi, imorrn ska jag packa! Längtar till på måndag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback